keskiviikko 26. marraskuuta 2014

Täältä tulee Kopeanuoli!

Kaikki ovat varmaan netissä törmänneet joihinkin ginga-aiheisiin ikäänkuin "pilavideoihin". Itse olen törmännyt juurikin tähän Kopeanuoleen. Olen katsonut myös Pyhän mämmin vartioita, mutta ne eivät oikein iske.

Mitä mieltä yleensäkin olen ginga-aiheisista pilavideoista?

Omalla kohdallani on ihan mukava välillä asettua aloilleen ja katsella lempisarjastaan videoita. Tykkään näistä ns. pilavideoista silloin, kun niille on oikea hetki. En voisi mitenkään katsoa pilavideoita juuri, kun olen saanut jotain uutta kokoelmaan tai olen innostunut jostakin uudesta asiasta gingassa. Menisin ihan turhaan huonolle tuulelle ja se on koettu moneenkin kertaan. Tunnen, että ihmiset häpäisevät sitä mitä olen juuri saanut aikaan. Joillakkin ginga videoille voisin suoraan haistattaa v*tut koska ovat yksinkertaisesti raivostuttaneet minut täysin.
En voi sietää ginga-aiheisia musavideoita. Ne omasta mielestäni haukkuvat sarjaa liikaa. Pistetään nyt vain muiden iloksi nämä gingahahmot laulamaan ihan tyhmällä äänellä. Voivathan musavideotkin olla ihan ok, mutta omalla kohdallani eivät tule saamaan positiivistä palautetta.

Entä sitten Kopeanuoli?


Olen tässä vähän aikaa sitten katsonut Kopeanuolen jaksoja. Ihan hyviä olivat idean puolesta, on vain vähän muutettu hahmojen repliikkejä. On kivaa, kun juoni on pysynyt samana, mutta sanoja vaihdettu, Se toimii minusta hyvin. Lisäksi tykkään kovasti juonen kulusta. Ei pompita ihan minne sattuu, kuin sähköjänis valtatiellä.
Se mistä en tykkää on se, että videot on nimetty täysin tyhmällä tavalla. Itse en tykkää lainkaan videoiden nimistä, kun eivät liity mitenkään siihen mitä videossa tapahtuu. Onko tämä ainoa miinus? Onko Kopeanuoli muuten hyvä? Ei ja joo. En osaa sanoa, koska se riippuu millä mielentilalla olen liikenteessä. Joskus voi tuntua siltä, että tahdon rämpyttää "en tykkää" nappulaa ja toisinaan taas toisinpäin. Sitä ei koskaan tiedä millä tuulella on.

Kopeanuoli 4 "Daisuken lyhyet seikkailut"


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti